Animované videa sa v posledných rokoch tešia neustále rastucej popularite. Bodaj by nie, ukázalo sa, že patria medzi nástroje bohato efektívne pre každý druh podnikania. Výnimkou niesu ani začínajúce Startupy, pre ktoré sú videá zamerané na prezentáciu svojich produktov stávajú akousi vstupnou bránou do sveta veľkého biznisu. 
1. Vaša podniková idea v niekoľkých sekundách
Počas videa, ktoré má len 90 sekúnd, ste schopní svojich potenciálnych zákazníkov, média, investorov či kohokoľvek iného oboznáminiť s tým kto ste, čo robíte a prečo ste pre nich tou najlepšou voľbou. Pri vhodne vytvorenom videu dokážete presvedčiť diváka nasledovať výzvy v závere videa a tým ho podnietiť stať sa vaším zákazníkom, partnerom či fanúšikom.
Animované videá pre Startupy
2. Vizuálne a verbálne vnímanie
Štúdie dokázali že animované videá zahŕňajúce vizuálne aj zvukové efekty sú pre diváka oveľa zaujímavejšie než ostatné komunikačné a marketingové nástroje, ktoré majú za úlohu vplývať na ľudský mozog. Je známe že ľudskú pozornosť skôř pritiahne text v pohybe, ako ten statický, preto exituje mnoho poznatkov z neurovied, ktoré je možné aplikovať do animovaného videa a tým zvýšiť jeho interakciu.
Zvuk do animovaneho videa
3. Povedomie o značke a dôvera
Zerejňovanie animovaných marketingových videí je taktiež skvelý spôsob ako si vybudovať povedomie o značke a zákaznícku dôveru. Veľmi dôležitá je snaha mať vysoko kvalitné video lebo, ako sa hovorí: “prvý dojem je posledný dojem”. Kvalitné animované videá by mali byť vždy v súlade s korporátnym dizajnom , osobnosťou a kultúrnym smerom vašej značky. Vhodne vytvorené video ma za úlohu viazať svoju značku s kvalitným obsahom.
4. zviditeľnenie značky
Ak chcete napredovať a zviditeľniť svoj Startup, je dôležité premyslieť si vhodný vývoj animovaného marketingového videa. Jeho vhodným umiestnením na svojej web stránke, môžete výrazne znížiť mieru odchodov, predĺžiť dobu návštevnosti, čo finálne prispeje k zlepšeniu svojej pozície v Google, známej ako SEO. Marketingové videá vám tiež dávajú možnosť rozšíriť svoje pôsobisko aj na Youtube, čo je druhý najväčší vyhľadávač a tretia najväčšia sociálna sieť na webe.
5. smartfóny a marketingové videá
Marketingové videá sú ako jeden z mála nástrojov marketingu 100% vhodné práve pre smartfóny. V súčasnosti mnoho Startupov prináš na trh mobilné aplikácie ako svoj hlavný produkt či ako doplnenie svojej stratégie. V týchto prípadoch marketingové videa ponúkajú veľkú výhodu v podpore produktu prostredníctvom mobilných aplikácií. Užívatelia smartfónov sú stále na cestách a uprednostňujú krátky a dynamický obsah = animované videá.
Ako môžete vidieť, animované marketingové videá sú skvelé pre podporu svojho podnikania a maximalizovania svojho dosahu. Ak chcete aj vy vlastniť svoje vlastné originálne video, ktoré sa stane hitom vašho biznisu, neváhajte nás kontaktovať!

Ak sa ti páčil tento blog, zdieľaj ho svojím priateľom 😉